پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مروری بر نمایشگاه Heimtextil 2024
نوشته شده در دو شنبه 14 اسفند 1402
بازدید : 14
نویسنده : میترا

نمایشگاه Heimtextil 2024 با حضور ۴۶٬۰۰۰ بازدیدکننده از حدود ۱۳۰ کشور و ۲٬۸۳۸ نمایش‌ دهنده از ۶۰ کشور با رشد ۲۵ درصدی به پایان رسید.

با وجود اینکه نمایشگاه با شرایط دشوار سفر به دلیل اعتصابات ملی راه‌آهن و تظاهرات منطقه‌ای مواجه شده بود، بازخورد خریداران بین المللی به کیفیت و تنوع بخش جدید محصولات فرش و فرکفپوش‌ها بسیار مثبت بود.

در گفت و گو‌ها، دیدارها و کارگاه‌های بسیار، هایم ‌تکستیل همچنین بر دو موضوع کلیدی و مهم برای دهه‌های آینده تمرکز داشت:

تولید پایدار و هوش مصنوعی؛ در نمایشگاه تجاری برتر برای محصولات خانگی، تحولات نسبت به هر زمان دیگر به نحوی فشرده‌تر احساس می شدند.

با کمک قدرت ارتباطات بین‌قاره‌ای، هایم‌ تکستیل ۲۰۲۴ رکورد سال را برای شرکت برگزارکننده نمایشگاهی، مسه فرانکفورت فراهم آورد. ۴۶٬۰۰۰ خریدار از حدود ۱۳۰ کشور فرصت را پیدا کردند تا در بازار جهانی محصولات نساجی شرکت کنند. از پارچه‌های رومیزی و تزئینی گرفته تا ملحفه و حوله‌های حمام، تشک‌ها، منسوجات هوشمند، فرش‌ها، دیوارپوش‌ها، پارچه‌های بیرونی، چرم مصنوعی، پرده‌ها، الیاف، نخ‌ها، سیستم‌های خواب و خنک کننده‌های تزئینی.


:: برچسب‌ها: هیم تکستایل ,